program som inte går att lyssna på

Hej! jag får inte de tre entimmesavsnitten av programmet OS-bragder, som ligger längst ner på denna sida (OS – världens största idrottstävling - Radiofynd | Sveriges Radio ), att fungera.
Arvid Palmkvist

Kommentarer

  • Hej Arvid!

    Jag får samma fel med flera av ljudklippen på den sidan även när jag lyssnar "inifrån" våra egna system på datorn. Dock kan jag lyssna i mobiltelefonen (Iphone med ett par olika webbläsare), så om du har tillgång till en sådan eller en Ipad, kan det förhoppningsvis funka även hos dig. Inte heller då fungerar det speciellt bra. Ljudet startar inte automatiskt, utan först om jag spolar förbi de första två minuterna.

    Det kan finnas andra plattformar som också fungerar, så testa gärna.

    I och med att det är en sida som publicerades i maj 2008, för snart 15 år sedan, är det dessvärre inte så mycket vi kan göra för att "rädda" de trasiga ljudklippen.

    Hoppas att du hittar ett sätt att lyssna!
    Annika Webbmaster