Flera program saknar länken 'poddradio (XML)'

Jag undrar varför inte alla poddar har en poddradio (XML) koppling. t.ex. Jazzradion?

Kommentarer

  • Hej Anders!

    I likhet med andra program från Sveriges Radio med så hög andel musik, har vi inte rätt att lägga ut Jazzradion för nedladdning (som podd).

    Avsnitten finns endast tillgängliga på våra egna plattformar (till exempel vår hemsida sverigesradio.se  eller mobilappen Sveriges Radio Play) och dessutom endast under 30 dagar efter sändning, vilket är anledningen till att det inte finns någon länk för poddradio (XML).
    Annika Webbmaster