P4plus - Varför går det inte spela upp smokerings leif a trots playsymbolerna ?

Varför går det inte spela upp tidigare avsnitt smokerings leif a trots playsymbolerna ?
Varken i chrom eller edge.
lars

Kommentarer

  • Hej Lars!

    Hos mig fungerar det och jag kan spela alla avsnitten här:
    Smoke Rings - P4 Plus | Sveriges Radio

    Testa om det fungerar bättre i webbläsarens privatläge:Återkom och berätta hur det fungerar.
    Annika Webbmaster
  • Nu verkar det fungera.
    Nu finns inte längre bilden på leif a och smokerings på första sidan p4plus.
    Den här sidan, https://sverigesradio.se/p4plus
    Men länkarna du skickat fungerar. Det var länkar se nedan som inte fungerade.
    Inget hände när man klickade på play-symbolerna. Samma sak händer nu ibland på 1.sida p4plus tex för ulf elving, 1.play symbolen inget händer men 2.a dito fungerade nyss.
    Sen måste man tydligen trycka på play först en gång och sen en gång till i web-läsaren längst ner i bild.
    Tack för svar!

    lars
  • Sen måste man tydligen trycka på play först en gång och sen en gång till i web-läsaren längst ner i bild.
    Bra att du har hittat ett sätt att få igång ljudet, men så ska du egentligen inte behöva göra. När du trycker på play-knappen så ska det "starta på första kicken"!

    Testa som sagt gärna om webbläsarens privatläge fungerar bättre, för om den gör det så kan det bero på att tilläggsprogram inte används i privatläget och att du i vanliga fall har ett tillägg i webbläsaren som krockar med vår teknik. I så fall vill jag förstås hjälpa dig att ställa in tillägget bättre!
    Annika Webbmaster