Frekvensen för P4 plus

Frekvens för att lyssna i bilen, Värnamo
Tack

Kommentarer

  • Hej Thomas!

    Har du en anläggning som kan spela upp webbkanaler eller möjlighet att koppla en mobiltelefon till bilens ljudsystem, så kan du lyssna den vägen. Om du inte vet ifall detta går i din bil - eller inte vet hur du gör - så berätta vad det är för bil (helst vad det är för anläggning, men det har få lyssnare koll på), så hjälper jag dig gärna att undersöka det spåret!

    P4 Plus sänds tyvärr inte som en egen kanal i FM eller DAB-radio, utan endast över internet. Du kan dock höra P4 Plus i P4 Jönköping då och då, när kanalen samsänds med våra lokala P4-kanaler. Här kan du läsa vid vilka tider de kommer att höras i P4 den närmaste tiden:
    Då hörs vi i P4 och P6 i radion

    Hoppas att detta var till viss hjälp!
    Annika Webbmaster