P4 Västmanland kl 6:45

Hej, jag var nyss med i P4 västmanland med ett inslag om munktorpsskolan. Det började typ 6:45. Kan jag hitta den snutten eller få den av er på något sätt som minne? Jag skulle gärna vilja ha med 30 sekunder med låten som var innan. You can leave your hat on?
/Lars

Kommentarer

  • Hej, här är en lyssningslänk som fungerar i 30 dagar.
    http://t.sr.se/2snRCQX
    Klicka på "lyssna från 49 min"! Det bästa sättet om du vill spara ett klipp är att kontakta den redaktion på P4 Västmanland som producerade detta och be dem skicka dig klippet.
  • Tack för hjälpen supporter!
    Och precis som supporter skrev så är det bäst att ta kontakt med redaktionen direkt:
    P4VASTMANLAND@SVERIGESRADIO.SE