P3 Dokumentär går ej att ladda ned

Varför går det ej att ladda ner  dokumentärerna om Knutbydramat och Rodney King och LA kravallerna ?

Kommentarer

  • Hej Ola!
    Dessa avsnitt är repriser, och redaktionen har därför valt att inte lägga ut dem för nedladdninga dem på nytt. De finns ju redan för nedladdning under ett tidigare datum (vilket går att hitta med sökfunktionen, och blir enklast om du är på P3 Dokumentärs sida och söker, och sedan bockar i Sök inom P3 Dokumentärinte Hela Sverigesradio.se)

    Knutbydramat 2 november 2013
    Rodney King och kravallerna i Los Angeles 8 augusti 2010

    Trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster