Sortera 'Min lista'

Jag lägger dagligen program i ”Min lista”, ett önskemål är att kunna ändra ordning på programmen jag lagt där. Eller finns den funktionen redan?
Emma Lindberg

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Listan går att sortera! Tryck på Ändra i listans övre högra hörn så öppnar du ett redigeringsläge. Håll fingret på en stiliserad listsymbol (tre vågräta streck) till höger vid ett avsnitt du vill ändra placeringen på och dra det till den nya placeringen. (På Android gör man på samma vis, men istället för Ändra trycker man på en penna.)

    Jag har för mig att vissa ändringar i listan inte slår igenom direkt, så när jag har ändrat ordningen i listan, brukar jag smita emellan och lyssna några sekunder på en kanal innan jag startar uppspelningen av Min lista, för att spelaren ska läsa in listan på nytt. (Det kanske inte behövs numera, men jag nämner det för säkerhets skull.)

    Tidigare idag svarade jag en annan lyssnare som inte heller sett att listan går att sortera, så detta bör vi försöka visa upp tydligare.
    Annika Webbmaster
  • TACK för tydligt svar, nu har jag lärt mig något nytt!
    Emma Lindberg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.