Nedladdade avsnitt ur exempelvis P3 Dokumentär....finns ingen funktion att ta bort dem

Den funktionen fanns tidigare så nu har jag mängder av avsnitt i onödan. Detsamma gäller sommar och vinterprat hur ta bort..tacksam för hjälp.
Med vänlig hälsning, c
christina atterby

Kommentarer

  • Hej Christina!

    Det finns ett par olika sätt att ta bort nedladdade avsnitt.
    • Tryck på trepunktsmenyn vid det avsnitt du vill ta bort och välj Ta bort nedladdning
    • Gå till Min sida -> Nedladdat och svep det avsnitt du vill ta bort åt vänster, så dyker alternativet Ta bort upp
    • Gå till Min sida -> Nedladdat och välj Ändra uppe i högra hörnet, så kan du antingen markera de avsnitt du vill ta bort, eller välja Rensa alla
    Om du inte får det att fungera med dessa metoder, så hör av dig så undersöker vi problemet!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.