Melodikrysset syns inte utomlands

Varför syns inte kryssplanerna när man är utomlands? Vare sig på hemsidan eller i appen. Jag befinner mig i Spanien och har tidigare alltid kunnat lösa krysset men sedan några veckor laddas inte kryssplanerna (står bara "laddar kryssplaner" i appen) och på hemsidan är framen för krysset vit. När jag var i Sverige för två veckor sedan kunde jag åter lösa krysset i appen men inte nu när jag har återvänt till Spanien.
Tina Sjöström

Kommentarer

  • Hej Tina!
    Kan du se om det är skillnad mellan olika typer av uppkoppling, exempelvis mobilnät och wifi?
    Annika Webbmaster
  • Det funkar med 4G märker jag nu, inte med wi-fi.
    Tina Sjöström
  • Ok. Bor du i en egen lägenhet eller är det ett wifi på ett hotell?
    Annika Webbmaster
  • Det är vårt eget wi-fi.
    Tina Sjöström
  • Det var bra, för då kanske det går att lösa genom att du helt enkelt drar ur strömsladden till routern, väntar i 15 sekunder ungefär och sen sätter i sladden igen. Routern startar då om av sig självt.

    Om något felaktigt blockeras, i detta fall innehåll från korsord.se, kan den manövern i bästa fall motverka blockeringen! I sämsta fall har det ingen som helst inverkan, men skadar inte och är ju enkelt att testa. (OM det funkar kan du sedan säga att du "åtgärdade lite nätverksproblem i måndags" och få dina vänner att tro att du är en äkta hacker!)
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.