Melodikrysset

Varför går det inte att skriva ut kryssplanerna?
Anette Werkander
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Roger
    Bästa svaret
  • Roger:
    Tack för att du hjälpte Anette, och säkert många andra lyssnare som har varit inne och sett ditt svar!

    Båda:
    Nu går det att komma åt kryssplanen här, både för att lösa krysset och att skriva ut det:
    Lös Melodikrysset - Melodikrysset | Sveriges Radio

    På den sidan finns det en ljudlänk, Melodikrysset 16 – med med Annika Jankell, så att de lyssnare som inte hann se Rogers tips i tid kan starta ljudet från samma webbsida som kryssplanen och utskriftslänkarna ligger på. Det går att lösa krysset till och med onsdag.

    Det är väldigt tråkigt att det var så svårt att komma åt Melodikrysset medan det sändes, vilket beror på att vi hade stora tekniska problem i lördags, se här:
    Teknikstrul hos Sveriges Radio – yttre påverkan kan inte uteslutas - Nyheter (Ekot)

    Lycka till med denna veckas kryss, som ju blev ovanligt klurigt - fast på ett helt annat sätt än vad vi hade avsett!
    Annika Webbmaster