Förslag: Låt Melodikryssets app hålla mobilen vaken

Detta är mer ett önskemål än en fråga. Det hade varit positivt om ni kunde lägga in valet att appen skal hålla telefonen vaken istället för att släcka ned efter en tid. Likt vissa navigeringsappar gör (ex Waze). Då kan man se krysset hela tiden så länge appen är öppen.
Vänligen
Mattias
Mattias Fridegård

Kommentarer

  • Tack för det förslaget!
    Vi har inte några tydliga planer på att lägga resurser på att förbättra Melodikryssets app vidare just nu, men vi sparar ditt förslag så att vi kan försöka få med det vårt i framtida förbättringsarbete.
    Annika Webbmaster