LÖST: Melodikryssets app - vinkelpilar syns knappt

Bra om ni kunde ha ett typsnitt som gör att vinkelpilarna syns. Gör dom knappt nu, se bild.
Hälsn. Sten

Kommentarer

  • Hej Sten!

    I kommande appversion, som bör landa i din telefon under veckan, har vi förstorat upp vinkelpilarna så att dessa nu ska bli enklare att se. Vi håller med om att pilarna i nuläget är för små, så din återkoppling gällande detta är mitt i prick. Som sagt, så fort din telefon får in senaste versionen av appen ska pilarna synas bättre.
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Topp!