Vill återgå till direktsändning efter en paus

Är det inte dags att ni fixar så man kan lyssna live kontinuerligt?

Idag när man lyssnar live och tex får ett samtal eller annat som kräver mic eller högtalare. Då pausas livelyssningen och återupptar inte livelyssningen efter samtal utan startar upp där man var senast och man lyssnar inte live längre.
Har anmärkt detta för ett par år sedan men inget händer.

Trycker jag på knappen live så vill jag lyssna på live och inget annat.
Tom

Kommentarer

  • Jag vet att utvecklarna håller med om att det bästa vore att skapa en inställning så att du själv kan välja om appen ska återuppta uppspelningen i liveläget (som du önskar) eller där kanalen avbröts (som det fungerar idag) och jag lovar att påminna app-utvecklarna om detta förslag.

    Hittills har det prioriterats ned till förmån för andra app-förbättringar, men vi är fullt medvetna om att en stor andel trogna lyssnare använder appen i huvudsak som en digital radio, och att det därmed är önskvärt att göra detta så enkelt som möjligt.

    Visst vet du hur du snabbt återgår till liveläget? Jag brukar antingen kan trycka på knappen "till direktsändning" i appen, eller smita emellan med ett annat ljud (t ex en annan kanal) så blir "min kanal" live när jag återgår till den.
    Annika Webbmaster