Lyssna i efterhand

Via sr:s hemsida på webben lyssnar jag i efterhand på sportradions kvällsändning från matchen mellan Djurgården och Brynäs men sändningen avbryts precis efter att andra perioden tagit slut. Det står att sändningen ska vara 180 minuter och det är den, 3 timmar, vilket den är men tredje perioden saknas.
Rolf Öhlén

Kommentarer

  • Det var inte bra! Jag ser över vad det kan bero på och hoppas att det snart går att lyssna på hela sändningen.

    Tack för att du rapporterade in det så snabbt!
    Annika Webbmaster