P4 Kristianstad kallas P4 Stockholm på Squeezebox

När man lyssnar på P4 Kristianstad via squeezebox så visas i display logo för P4 Stockholm. Går detta att ändra?

Kommentarer

  • Hej Micke!

    Det verkar vara fel kanalbild inlagd hos Tunein, som din radio hämtar informationen från. (Dessutom står det att P4 Kristianstad sänds från Malmö ...)

    Jag tipsar en kollega som har kontakt med Tunein om att vi behöver se över den här typen av kanalinformation, för den är helt fel på väldigt många av kanalerna!

    Tack och lov verkar det i alla fall vara P4 Kristianstad som vi hör.

    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Nu har vi, tillsammans med Tunein, städat bland felaktiga logotyper.

    P4 Kristianstad (och alla andra som det var fel bild för) har numera rätt bild i de plattformar jag har tittat på. Jag hoppas att detsamma gäller i Squeezebox. Hör av dig annars, så tar vi reda på om det finns något du, vi, mysqueezebox eller Tunein behöver göra för att förändringen ska slå igenom hos dig.

    Jag ber om ursäkt över att det tog så lång tid att åtgärda felet och tackar för hjälpen!
    Annika Webbmaster