Låtinfo i appen

Hej! Undrar om man inte kan få låtinfo när man lyssnar i appen?

Eller är det en funktion som är av - by default eller något som ska funka. Uppateras äldre program med låt-taggarna efterhand?

Kommentarer

  • Hej Adam!

    Låtlinformationen finns för det mesta med. Tryck på den lilla spelaren i nederdelen av appen så fälls en större spelare ut. I denna större spelare syns musikinformation.

    Om du inte ser låtarnas namn + artist, så berätta vad det är för program och om du lyssnar direkt på kanalen eller om du lyssnar i efterhand, så tar jag reda på varför det inte fungerar just där och då.
    Annika Webbmaster