Kryss vecka 16

Hittar inte kryss planen på det vanliga stället. Beror detta på störningarna
Bengt jönsson

Kommentarer

  • Kryssplanen laddas inte i någon webbläsare just nu. Har provat flera.
    Katti
  • Hej!
    Jag vet att det inte alls är samma sak som att lösa Melodikrysset under den vanliga tiden, men nu ska ni komma åt kryssplanen här:
    Lös Melodikrysset - Melodikrysset | Sveriges Radio

    På samma sida finns det en ljudlänk, Melodikrysset 16 – med med Annika Jankell, så att ni kan starta ljudet från samma webbsida. Det går att lösa krysset till och med onsdag.

    Det är väldigt tråkigt att ni inte kunde komma åt Melodikrysset medan det sändes, vilket, som du antog Bengt, beror på att vi hade stora tekniska problem i lördags, se här:
    Teknikstrul hos Sveriges Radio – yttre påverkan kan inte uteslutas - Nyheter (Ekot)

    Lycka till och hör av er om ni fortfarande inte kommer åt krysset!
    Annika Webbmaster