Ändra kontaktuppgifter i krysset

Hur ändrar jag min mailadress?

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Använder du kryssplanen på vår hemsida eller den app som heter Melodikrysset i P4?
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika,
    Jag använder appen på min IPad

    Mvh
    Peter
  • Ok!

    När du då har fyllt i krysset och trycker på Skicka så kommer du till en vy med dina kontaktuppgifter, där du kan ändra så här:

    1. Tryck på fältet E-post så kommer det upp ett tangentbord.
    2. Ställ markören till höger om den adress som står där
    3. Radera med bakåt-tangenten (backspace) och fyll sedan i rätt adress

    Lycka till, både med det tekniska och med att lösa själva krysset! Hör av dig om du inte får det att fungera på det vis jag beskriver.
    Annika Webbmaster