Konsert med Nils Landgren Sven david Sandström

Hur kan jag lyssna på denna konsert från Berwaldhallen i mars?
Peter Herder

Kommentarer

  • Hej Peter!
    Som privatperson kan du endast lyssna under 30 dagar efter sändning. Om du behöver kunna lyssna "professionellt", exempelvis för att du förbereder en uppsättning av Sandströms verk, finns det däremot möjlighet att skapa ett konto hos Svensk mediedatabas och lyssna den vägen;
    Svensk mediedatabas, SMDB (kb.se)
    Annika Webbmaster
  • Tack för svar Annika!
    Kan man inte köpa verket på cd skiva eller liknande?
    Synd om denna vackra musik göms undan för framtiden/Peter
    Peter Herder
  • Upphovsrättsinnehavarna har fått ersättning för livekonserter, radioutsändning och 30 dagars efterhandslyssning. Vi har däremot inte rätt att publicera verkat på andra vis.

    Skivbolag som vill ge ut en Sveriges Radio-konsert kan kontakta vår licensieringsavdelning och höra mer om det är möjligt och hur det i så fall går till, se här:
    Licensiering av arkivmaterial
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.