Kommer Pytte sagan tillbaka?

Jag saknar ponnyn Pytte på Granbacken
Livia

Kommentarer

  • Hej Livia!
    Jag frågar dem som jobbar med barnradion om det finns någon chans att Pytte och hans vänner på Granbacken återkommer i radion och på nätet.

    Visst har du koll på att du kan höra Pyttes sång på vår hemsida och att böckerna om Pytte går att låna på biblioteket (även som ljudbok)? Författaren heter Ingrid Flygare och bibliotekarierna på ditt närmaste bibliotek kan hjälpa dig att låna boken från ett annat bibliotek, om den inte finns hos dem!

    Jag återkommer när jag har pratat med kollegerna på barnradion.

    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Kricke som arbetar på barnradion tycker också att sagorna om Pytte, Jumper och de andra hästarna var väldigt bra, men tyvärr finns det inga planer på att sända dem igen.

    Nu vet de i alla fall att du önskar att Pytte återkommer!
    Annika Webbmaster