Önskemål i väckarklockan: maxvolym & stegrande volym

Hej! Ungefär som med https://play.google.com/store/apps/details?id=tunein.player skulle det vara bra med:
1. Alarmvolym. Exempelvis att man kan ställa in att den ska vara 66% av max.
2. Att volymen gradvis ökar till den den inställda volymen. Exempelvis 10 sekunder eller att man även kan ställa in det.

Kommentarer

  • Två bra förslag, som vi både ser nyttan av och som vi (utan att ha granskat dem speciellt noga) bedömer vore relativt enkla att utveckla, vilket förstås ökar möjligheten att vi förverkligar idéerna någon gång framöver.

    Vi kommer inte att arbeta med att förbättra väckarklockan under den närmaste tiden och sparar därför ditt förslag, för att bestämma om detta är något vi går vidare med den dag vi vidareutvecklar väckningsfunktionen.

    Tack för att du hjälper oss att göra appen bättre!
    Annika Webbmaster