Kan inte skicka in löst kryss (mobil-appen)

Kan inte skicka iväg melodikrysset vecka 35 som jag har löst, varför? det har fungerat alltid när jag kryssat via min Ipad eller Iphone.
Vänligen Gisela S
Gisela Simonsson

Kommentarer

  • Hej Gisela!

    Vad händer när du ska skicka in det? Blir knappen för att skicka in aldrig "aktiverad" (förblir grå) vid själva kryssplanen, är det knappen vid dina kontaktuppgifter som inte aktiveras eller är båda knapparna aktiverade, men krysset verkar inte skickas iväg? Får du i så fall något felmeddelande?
    Annika Webbmaster
  • Hej knappen blir aldrig aktiverad, den är bara grå
    Gisela
    Gisela Simonsson
  • Tack.

    Nu är det för sent att skicka in, men om det sker igen behöver du dubbelkolla så att du verkligen har skrivit in bokstäver i alla rutorna.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.