Iphone: Appen stannar med låst skärm

Hej, varje gång jag går ur appen slutar podden spelas. Samma ska om jag släcker skärmen. Varför?
Elvira Jansson

Kommentarer

  • Hej Elvira!

    Jag vet tyvärr inte vad detta beror på, men något som hjälpt andra med liknande problem är att helt enkelt starta om appen, se här:
    Iphone-app stannar i bakgrunden

    Lycka till och hör av dig om det inte hjälper!
    Annika Webbmaster
  • Kan ni följa upp och fixa i nästa uppdatering? Det är ganska irriterande…
    Daniela
  • Jag har samma problem, appen stannar när i bakgrunden oavsett vad jag gör. Jag använder iphone 16pro och är helt uppdaterad. Appen är värdelös i nuläget vilken är väldigt sorgligt för jag tycker om SR!
    Petar
  • Samma här, podd stannar när jag går in i annan app. Vill inte gärna sitta och titta på en podd…
    Gjort alla inställningar med att godkänna att spela annan app i bakgrund och diverse. Fungerar dock ibland oavsett laddning eller batteri, finner ingen logik i när det stannar.
    Susanne
  • Hej!
    Andra lyssnare har alltså blivit av med problemet genom att starta om appen. Om felet återkommer hos er trots den manövern, behöver vi felsöka!
    1. När märkte ni problemet?
    2. Sker det både på wifi och mobilnät?
    3. Sker det både vid direktlyssning på kanal och vid efterhandslyssning på program?
    4. Skickar ni ljudet vidare till en extern uppspelningsenhet (hörlurar, hörapparat, högtalare)? Hur i så fall (Bluetooth, AirPlay eller Chromecast)?
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.