Jag vill lyssna på kvällspassen live hur gör jag

Jag vill lyssna på kvällspasset live hur hittar jag det den sändningen
Charlottaprivat Norling

Kommentarer

  • Hej!
    Det bör ha funnits en länk till Kvällspasset från appens startsida. Hoppas att du lyckades hitta den! Annars kan du lyssna i efterhand här:
    Kvällspasset med Rasmus och Morgan: Mobilmissar (19 april 2024)

    Det som hände var att Radiosporten hade tagit över sändningstiden i P4 men att vi trots detta sände Kvällspasset - men endast i P4 Södertälje! Som sagt bör det ha funnits länkar till Kvällspasset från appens startsida, vilket kan vara bra att känna till nästa gång vi försöker erbjuda "vanliga P4-program" samtidigt som sporten sänder.
    Annika Webbmaster