Insomningstimer

Hej, jag brukar lyssna på Sveriges radio, P1, när jag går och lägger mig. Förut fanns en insomningstimer på sidan där man kunde ställa in hur länge man ville lyssna. Nu hittar jag inte insomningstimer på sidan längre. Har ni tagit bort den? Den var mycket uppskattad.

Kommentarer

  • Hej Bo!

    Funktionen finns kvar och du når den så här:
    1. Starta ett ljud i appen
    2. Tryck sedan på den lilla spelaren nedtill, var som helst utom på play/paus.
    3. Då öppnar sig en större spelare och där ser du månskäran, alltså länken till timern!
    Tidigare öppnade sig den stora spelaren automatiskt, vilket bland annat gjorde att många lyssnare ställde om uppspelningshastighet av misstag och därefter inte visste hur de skulle återställa ljudet.
    Annika Webbmaster
  • Jag har en androidtelefon och ser ingen spelare nedtill på appen Sveriges Radio.
  • Den ska finnas där, se den gula markeringen på min bild, men kanske är så diskret att du inte tänker på den som en spelare?

    Annika Webbmaster