Inget ljud via SR-appen

Får inget ljud om jag ska lyssna på SR via appen i min Iphone. Om jag kör via sr.se eller annan app eller webb funkar det. Och för typ 30 min sedan funkade det även via appen. Har startat om appen men med samma tystnad.
Jonas Cohen

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Om problemet kvarstår så vill jag kartlägga det närmre:
    1. Är det skillnad mellan om du lyssnar med hörlurar eller ej?
    2. Är det skillnad mellan om du är uppkopplad över mobilnätet eller över wifi?
    Annika Webbmaster
  • Hej och tack för återkoppling. Det spelade ingen roll vad jag lyssnade till eller genom och inte heller skillnade mellan wifi eller moblilnätet.

    Däremot så raderade jag min SR-app och installerade om densamma och vips fungerade allt som det ska. Trevlig helg!

    Med vänlig hälsning

    Jonas Cohen

  • Bra att du löste det - och trevlig helg själv!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.