Ändra inställning för att dela ljudklipp

Jag råkade ställa in att jag alltid delar via instagram. Jag vill kunna dela också på andra sätt, tex via fb eller via e-postadress/meddelande. Hur ändrar jag detta? Tack på förhand!

Mvh Maja Björkman
Maja Björkman

Kommentarer

  • Hej Maja!

    Trevligt att du vill dela vårt innehåll. Vi vill givetvis hjälpa dig att göra detta till valfri app.

    Testa om detta går att följa:

    1. Mobilens inställningar
    2. Appar
    3. Välj Standardappar (överst på sidan)
    4. Öppna länkar
    Gå sedan in i Instagram och leta upp Rensa standard. Se bifogad bild på hur motsvarande inställning ser ut i WhatsApp, som Sara hade samma problem med för ett halvår sen.

    Sara klickade på Radera och kunde därefter åter välja delningsalternativ i SR Play.

    Hoppas att det fortfarande fungerar på samma vis! Hör gärna av dig och berätta hur det går.
    Annika Webbmaster