Hitta program som man lyssnat på!!!!!

Har försökt men de personer jag haft kontakt med där ratar vi om äpplen och päron. Har en radio överallt. Snälla, sluta sända så många repriser SAMMA DAG.
Men nu är det RADIO FRÅN MOBILEN (har en Iphone) VI TALAR OM. För det mesta P1 (men inte minst det språk som numera används är alltför ofta beklagligt). Men vad jag saknar är att HITTA det program jag lyssnade på för ett par timmar sen, eller kanske igår. Det är helt omöjligt. Jag behöver en PROGRAMTABLÅ - framåt och bakåt. Men ordet tablå verkar vara okänt för det råd jag upprepade gånger fick var att gå in på den programlista som finns. MEN DET ÄR JU HELA POÄNGEN - KANSKE MINNS JAG INTE NAMNET PÅ PROGRAMMET MEN UNGEFÄRLIG TID NÄR DET SÄNDES.
I vår superdigitaliserade värld kan det ju inte vara en omöjlighet att erbjuda en möjlighet att se VILKA PROGRAM SOM SÄNDES UNDER DAGEN. HUR hittar jag en programtablå - INTE den alfabetiska listan över vilka program ni sänder totalt.
DET KAN JU  INTE VARA SÅ SVÅRT, ELLER?????

Kommentarer

  • Hej Gun!

    I appen har vi en tablå där du kan se vilka program som sänts tidigare under dagen men också tidigare i veckan. Du finner funktionen genom att klicka på Direkt (se bild) och därefter den lilla pilen till höger om namnet på själva kanalen.

    Återkom om jag var otydlig i min beskrivning!

    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)