Gammal info om P4 Plus - försök under 2016

Hej,
Det är kul med P4 Plus. Många låtar som jag inte hört sedan jag var barn och musik som mina föräldrar lyssnade på.
Men jag har en fråga om kanalinfon som ni skickar ut till oss som använder webbradio (en separat enhet för internetradiokanaler).
Se bifogad bild hur det ser ut.
Texten i sin helhet ni skickar ut lyder:
"Beskrivning:
P4 plus är Sveriges Radios testkanal som vänder sig till våra äldre och trognaste lyssnare och försöket med P4 plus pågår under hela 2016."

Dags att uppdatera? :-)

Ps. Ändra gärna informationen till program- och låtinfo. Det har flera andra webbradiokanaler och är fin service.

Vänliga hälsningar
Svempan

Kommentarer

  • Hej!
    Jag ska försöka luska ut var den där texten finns och ändra den.
    Nu har ju P4 Plus precis blivit permanent också.

    mvh
  • Hej!
    Jag har en internet radio-apparat (Philips AE8000) och får samma text på displayen när jag lyssnar på P4 Plus.

    Mvh Per Sivertsson
  • Hej Svempan och Per, och tack för att ni tog er tid att rapportera in detta.

    Problemet med den märkliga kanalbeskrivningen är åtgärdat. Det felet hade inget att göra med att våra kanaler saknar låtinformation, ett problem jag tyvärr inte vet när vi kan komma till rätta med.

    Det går att se vilken musik som spelas (och har spelats) i P4 Plus på denna sida:
    Låtlista för P4 Plus
    Annika Webbmaster