Jag saknar 'Fortsätt lyssna'

Kategorin Fortsätt lyssna är borta och mycket saknad. Kan ni inte sätta tillbaka den?
Titti
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Titti!

    Vi kommer att återinföra den funktionen, men (om jag har förstått det hela rätt) med en lite annan placering.

    Tills detta är gjort, hoppas jag att du kan hitta tillbaka till dina påbörjade avsnitt via din Lyssningshistorik, som är en av de översta länkarna på den nya varianten av Min sida.
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!
    Nu meddelar mina kolleger att vi nu släpper en förbättrad poddsida i SR Play för Iphone med Fortsätt lyssna som ett välkommet tillskott:

    I Android kommer den i nästa release hälsar mina kolleger. Exakt när det blir vet jag inte, men jag gissar att det dröjer en eller två veckor innan den är på plats!

    Annika Webbmaster
    Bästa svaret
  • Fortsätt lyssna syns inte i Android 13 under sök senaste versionen.
    Android 11 syns den.

    Bertil
  • Hm ...

    En annan lyssnare skrev så här:
    Inte heller jag fick upp den här "modulen", men den dök upp efter att jag tvångsavslutat appen via appinformationen och sedan startat den igen.
    Se om det lockar fram Fortsätt lyssna även i din mobil med Android 13!
    Annika Webbmaster
  • Jo, nu kom den fram.
    Tack!
    Bertil
  • Bra!
    Trevlig Valborg.
    Annika Webbmaster