Kryssappen underkänner rätt svar

Vid rättning av kryss v14 så blev inte rättningen rätt av Miss Li
Hoppas att det bara är rättningen som tokar sig. Att vårt rätta inskickade svar inte blev refuserat pga att ”roboten” inte gjort rätt?

undrar och hälsar
Per Petersson

Kommentarer

  • Hej Per!

    De bokstäver du ser är inte den lösning ni skickat in, utan själva facit. Ni har alltså råkat fylla i en annan bokstav än I denna gång. Vilken vet jag inte.

    Att ett felaktigt tecken smög sig in så att ni inte var med i dragningen denna vecka är trist, för det innebar att ert svar inte var med i dragningen. Samtidigt tror jag att de flesta inte löser Melodikrysset för möjligheten att vinna ett badlakan eller en serveringsbricka (även om dessa är trevliga), utan för att få en stunds underhållning och hjärngymnastik, och det fick ni förhoppningsvis!

    (Själv löser jag krysset ibland men skickar aldrig in lösningen.)
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika
    Okey, då förstår jag hur det hänger ihop.
    Trodde jag gjort rätt och att facit inte ändrade bokstäverna utan visade det man fyllt i...

    Tack!
    Mvh
    Per
  • Trodde jag gjort rätt och att facit inte ändrade bokstäverna utan visade det man fyllt i...
    Jag håller med om att det är otydligt, i synnerhet om detta var första gången du inte har skrivit in helt rätt svar.
    Annika Webbmaster