Er app i Apple TV

Hej
Jag kan inte lägga till ett program som favorit i er app i Apple TV. Jag kan inte spela upp alla avsnitt i en följd heller utan får gå tillbaka och leta efter programmet och sen leta efter avsnittet.

Kommentarer

  • Hej Andreas och förlåt att svaret dröjt!

    Jag är lite osäker på vilka funktioner som egentligen ska ingå i appen för Apple-TV, och behöver ta reda på om det du efterlyser redan finns men är svårt att hitta till, eller om det (som jag misstänker) helt enkelt saknas och, detta ska ses som förslag på vad vi borde lägga till i appen. Jag stämmer av detta med app-utvecklarna!

    Tack för att du vill hjälpa oss att göra appen bättre
    Annika Webbmaster