Hitta program hos P4 Plus

jag får bara en kanal när jag lysnar på p4 plus. är det jag som gör fel eller sänds det så?

Kommentarer

  • Hej!

    I grunden är P4 Plus en kanal, men det går att lyssna på innehållet i efterhand också.

    Berätta gärna om något speciellt innehåll du vill lyssna på, exempelvis Önskesöndag med Lisa Syrén eller Elfvings 70-tal, så att vi kan skräddarsy beskrivningen för hur du hittar just det innehållet!

    Annars är ett bra sätt att leta upp avsnitten via tablån. Gör så här:
    1. Gå in under Direkt i appens nederkant och leta upp kanalen P4 Plus med en rosa ikon (alltså inte P6 med blå ikon, där du också kan höra P4 Plus under förmiddagarna)
    2. Om du trycker på den rosa ikonen, startar kanalen och du hör det vi sänder just nu, men för att nå tablån och leta upp det vi har sänt tidigare, ska du trycka på texten där det står vilket program som sänds just nu eller den diskreta pilen (>) till höger om texten
    3. Då kommer du till tablån för P4 Plus, och kan leta upp rätt dag och tid, exempelvis Önskesöndag igår klockan 14.00. Starta det avsnittet.
    Trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster