Dagens Spanarna den 3 maj 2024

Jag vill lyssna på dagens program av Spanarna, den 3 maj 2024. Upp kommer först dn 3 mars därefter massor av äldre program. Hur får jag fram dagens program?
boel bissmarck

Kommentarer

  • Hej Boel!

    Om du söker på "Spanarna" i appen så får du överst en träff på programmet Spanarna, se bild. Om du trycker på den sökträffen så når du programmets egen sida, där dagens avsnitt ligger.

    Under den sökträffen kommer en lista med 934 sökträffar på avsnitt där ordet Spanarna ingår. Den funktionen är du inte intresserad av just nu.

    Trevlig lyssning - och trevlig helg!

    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.