Byta till mörkt tema i appen

Mörkt tema. Hur byter man till mörkt tema? Jag vill att appen ska se mörk ui så att det är vilsamt för ögonen att titta på den.
Cattie

Kommentarer

  • Hej Cattie!

    Om du går in på Min sida i appens nederkant, så finns det en inställning för Färgtema, där du kan välja mellan Systeminställningar (följer mobilens tema), Ljus och Mörk.

    Hör av dig om du inte hittar den eller inte får det att fungera!
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.