Ta bort avsnitt från Min lista

Det ligger en massa program på min sida och min lista. Hur tar jag bort ett program jag lyssnat på?
Birgitta Fondelius

Kommentarer

  • Hej Birgitta!

    Om det är något enstaka avsnitt som du vill ta bort, så tror jag att det är enklast att gå in under de tre punkter som finns invid avsnittet och trycka på Finns i Min lista så att den länken ändras till + Min lista (vilket betyder att programmet inte finns där, men går att lägga till).

    Vill du ta bort flera avsnitt på en gång, så kan du istället trycka på pennan uppe till höger, och sedan markera flera avsnitt på en gång och välja "Ta bort".

    Hör av  dig om du behöver en tydligare förklaring eller har fler funderingar!
    Annika Webbmaster