Saknar ljud o vissa bilder efter uppdatering av Mac

Jag får inget ljud eller bilder på SR Play efter att jag uppdaterat macOS Monterey till version 12.3.1. Det står att ljudet inte kunde spelas felkod undefined. Jag har gått in under inställningar och webbläsare och klickat runt. Det fungerar inte i alla fall. Har du något tips hur jag kan lyssna igen?

Kommentarer

  • Hej Åsa!

    Gäller detta Safari?
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika,

    ja det är Safari.

    Jag fick hjälp av min bror och hans trodde det var nätverket, vilket det
    också visade sig vara.

    Jag gjorde den klassiska, dra ur och dra i sladdarna på nätverket,
    och nu funk ljud och bild på SR Play.

    Tack för hjälp i alla fall.

    Mvh
    /Åsa

  • Så bra!

    Tacka din bror även från mig, som nu inte behöver lägga tid på vidare felsökning.
    Annika Webbmaster