Är funktionen att backa i en kanal borta?

Hej!
Är det ett nytt beslut att man som användare inte ska kunna gå bakåt i lyssningen när
Man lyssnar på en direktsändande kanal i er app? Tidigare kunde man t ex gå in 17.15, och spola tillbaka så att man hörde från kvart i fem- ekot och vidare.
Mvh
Ola Ringdahl

Kommentarer

  • Hej Ola!

    Vi har gjort om lite i appen, och hur det fungerar nu är så klart inte är helt lätt att lista ut på egen hand. När du lyssnar, kan du då se "minispelaren" som ligger i nedre delen av appen?

    Om du trycker på den (var som helst förutom på play/paus) så bör den stora spelare, som det är enkelt att backa i, visa sig på skärmen.

    Återkom om jag var otydlig, så ska jag guida dig fram.

    Annika Webbmaster
  • Hej Annika
    Tack för snabbt svar!
    Exakt, det var där jag var. Men. Nu funkar det att gå tillbaka- fråga mig inte vad som inte funkade? Men nu är allt som det ska.
    Mvh
    Ola
  • Så bra!

    Återkom ifall det blir problem igen.
    Annika Webbmaster