App med radiotablåer

Varför finns det inte en applikation för radions tablåer. Tv-program finns ju i varenda tidning men få har radiotablåer. Vore det inte både enkelt och bra i lyssnarhänsende att ha denna information lättillgänglig?

Kommentarer

  • Hej Laila!

    Det finns ett par olika tjänster, om du vill jämföra vad som sänds i olika kanaler:

    Om det främst är att se tablån för din favoritkanal, så har vi tablåer på hemsidan (fungerar även i mobiler):
    Här är tablån för P1

    Från en kanals tablå finns det länkar till våra övriga kanaler.

    Hoppas att någon av tjänsterna passar dig!
    Annika Webbmaster
  • Ämne: Hej P2

    Nu har ni verkligen lyckats gömma Tablån på er hemsida:

    Sökvägen är: Startsidan/Mer/P2/Tablå P2
    Alternativt sök efter Tablå i sökrutinen …
    Kommentar?

    Hälsar Torsten

    Torsten Lundberg
    Bästekillevägen 39
    27735 Kivik

  • Alternativ (snabb men "extremt dåligt skyltad") väg:

    Den länk jag ringat in går till P2:s tablå.

    Jag tipsar de kolleger som arbetar med sajtens form om att detta måste förtydligas!

    Trevlig helg

    Annika Webbmaster