Ändra ordning i ”min lista”

Hej! Sen en tid tillbaka kan jag inte ändra ordning på avsnitt i min lista. Jag tar tag i det med de tre strecken, drar det dit jag vill, men det ”hoppar tillbaka”. Väldigt irriterande… fler än jag som har detta problem? Förslag på åtgärder?

Kommentarer

  • Hej My!

    Problemet du upplever är en bugg som smugit sig in i appen, utvecklarna arbetar nu på att åtgärda felet och det bör vara löst inom kort. Ber om ursäkt för besväret!
    Ted Supportansvarig (ej kvar på Sveriges Radio)
  • Ok! Skönt att veta att en lösning är på g. Tack!