Ändra bakgrund + automatisk uppspelning fungerar ej

Android; hur ändrar jag från svart till ljus bakgrund, automatisk uppspelning fungerar inte fast den är påslagen.
Lite bråttom att få svaren idag.
Tack på förhand.
US

Kommentarer

  • Hej Ulrika!

    Gäller detta appen Sveriges Radio Play eller vår hemsida?
    Annika Webbmaster
  • Appen på android.
  • Hallå? Vad är svaren?
  • Hej.

    De vyer som är svarta i Sveriges Radio Play på Android kan inte ändras till vita.

    När det gäller automatisk uppspelning kan eventuella batteriinställningar påverka om det går att spela upp automatiskt. Fungerar det korrekt om du följer dessa steg via telefonens inställningar?

    Inställningar -> Appar -> Sveriges Radio Play -> Batteri -> Optimera batteriandvändning -> se till att vår app inte är optimerad

    Dessa inställningar ser olika ut på olika telefoner.

    /App-teamet
    App-utvecklare
  • Hej Ulrika!

    Fick du någon ordning på den automatiska uppspelningen? Om inte, så hör av dig, för ibland är det väldigt enkla saker som gör att det inte fungerar.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.