4iradio

Omöjligt att hitta sön 22/5-sändningen

Kommentarer

  • Hej Ulf!

    Jag ser att avsnittet finns (länken går till hemsidan, men när avsnittet finns där, så finns det även i appen):
    P4 Plus Helg Veckans Radiotävling 4 i RADio med Henrik Olsson

    Däremot saknas detta avsnitt just nu i gruppen där redaktionen samlar alla dessa avsnitt. Jag kommer dock att fixa detta så snart jag svarat dig, eftersom det är en enkel ändring i ett tekniskt system som krävs:
    Alla tillgängliga avsnitt av 4 i RADio! Tävla med Henrik!

    Ett tips nästa gång det är problem att hitta innehåll från P4 Plus, sätt att leta upp avsnittet via tablån. Gör så här:
    1. Gå in under Direkt i appens nederkant och leta upp kanalen P4 Plus med en rosa ikon (alltså inte P6 med blå ikon, där du också kan höra P4 Plus under förmiddagarna)
    2. Om du trycker på den rosa ikonen, startar kanalen och du hör det vi sänder just nu. För att leta upp det vi har sänt tidigare, ska du istället trycka på texten där det står vilket program som sänds just nu eller den diskreta pilen > till höger om texten
    3. Då når du tablån för P4 Plus, och kan leta upp rätt dag och tid, exempelvis P4 Plus Helg Veckans Radiotävling 4 i RADio med Henrik Olsson från i söndags klockan 13.00. Starta det avsnittet.
    Hör av dig om du inte får till det enligt min beskrivning, så att jag kan förbättra beskrivningen.

    Trevlig lyssning!

    PS: Det går även att hitta avsnittet i appen genom att söka på ordet radiotävling
    Annika Webbmaster