SV: Nytt svar på: Varför tas program äldre än 30 dagar bort från sajten

Tack,

Men ett dåligt avtal enligt mitt förmenande. Om äldre program tilläts ligga kvar under längre tid så skulle man hinna lyssna på fler låtar som i sin tur skulle genera intresse för artisten och i förlängningen köp av dennes verk. Jag ser bara förlorare i ett avtal med detta upplägg.

Vore intressant att höra hur de upphovsrättsliga organisationerna argumenterar för att denna lösning gynnar artisterna.

Undrar också varför ni inte väljer en svarsadress i mejlkonversationen? Istället måste man krångla sig till sajten för att svara… inte så kundvänligt!

Mvh
Per

Kommentarer

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.