Sr play appen hoppar framåt.

Jag lyssnar mycket på speciellt P1 i mobilen, tycker nya menyn där man kan skrolla bakåt i tablån och lyssna är en jättebra funktion.
På sistone har jag plötsligt problem med att ja rullat bakåt några program och lyssnar, plötsligt blir det nån sekunds stopp och sen är jag plötsligt i direktsändningen istället o lyssnar inte alls längre på programmet jag ville höra : (
Flera gånger när jag vill skrolla tillbaka så går det inte. Ibland vill jag hoppa över ett program tex väder) men hur jag än försöker bläddra går det inte att komma förbi. Blir tvungen att stänga ner appen och börja om, men då minns den inte var jag var i programmet jag vill höra.
Min IphoneX är uppdaterad.

Sen stör det mig att om jag väjer Sommar i P1 så blir det förkortade versionen, tex dagens sommar som ni släpper redan på morgonen, så kan jag bara höra den med förkortad musik.

Jag önskar också att i min lyssningshistorik skulle jag även se de program som jag lyssnar på i tablåns rollista eller direkt, inte bara de jag gått in o letat upp i mina sidor o sen lyssnar.

Det har också stört mig när jag lyssnat på drama, tex Bröderna Lejonhjärta och jag lyssnat på en del så föreslår den ett annat drama, istället för att servera mig resten av delarna i Bröderna Lejonhjärta i rätt ordning. Jag fick leta fram Drama för unga och så såg jag alla delarna. Just nu när jag tittar så var det faktiskt tydligare än när jag lyssnade i början av sommaren, men en liten allmän uppmaning när ni gör flera delar av något program att åtminstone när jag klickar på programmet att jag även då ser de andra delarna

Det har flera gånger hänt att när jag lyssnar på ett jättebra program i tablåns rullist att jag vill dela det, ex på FB, men det går inte, de tre prickarna uppe till höger där jag kan dela existerar inte. ibland har jag fått upp en ny flik med ett kryss i som inte går att dela : (
Så får jag försöka komma ihåg och leta upp programmet på kvällen o dela. Senast var det förra veckans Husesyn

Mvh Ellinor

Kommentarer

  • Tack och förlåt det sena svaret.

    Det var många olika problem/önskemål på en gång, och jag ska försöka svara på alla.

    Vissa av felen ska vi ha löst vid det här laget. Därför börjar jag med att göra en numrerad lista med dina önskemål och problem, så får du återkomma och berätta vilka av dessa punkter som du fortfarande har problem med, samt förtydliga där jag varit osäker på hur du menat:
    1. Problem: Backad kanal återgår oönskat till "live-läge"
    2. Problem: Möjligheten att spola förbi innehåll "fryser". Är även detta vid lyssning på kanalen P1, snarare än avsnitt av program i efterhand?
    3. Problem: Sommar i P1 - hittar inte versionen med musik. Det problemet beror nog på att du försökt lyssna innan den versionen varit tillgänglig, se mitt svar här.
    4. Förslag: Lyssningshistoriken borde även fånga upp de avsnitt du lyssnat på som "del av P1".
    5. Förslag: Appen bör bli bättre på att erbjuda de avsnitt "som är en enhet"
    6. Problem (delvis samma som ovan): Rekommendationerna ger inte det mest relevanta
    7. Problem: Kan inte dela avsnitt från tablån (valet saknas)
    8. Problem: När valet dela funnits, har det inte fungerat. Denna bugg ska vara löst sedan slutet av juli.
    Var det en korrekt sammanfattning? Och vilka problem återstår?
    Annika Webbmaster