’Spela alla’ funktionen trasig, Iphone

Vad har hänt med ”spela alla” funktionen?! När jag har laddat ner flera poddavsnitt och trycker på spela alla knappen så slutar den spela upp efter ca 5min och hela appen avslutas. Håller på att bli tokig av alla avbrott. Har provat att radera och ladda ner avsnitten igen, men det gör ingen skillnad.

​Snälla ni fixa tillbaka den här funktionen!

Kommentarer

  • Hej Mira!

    Självklart vill vi lösa detta, men jag behöver förstå vad det är som händer.

    Fungerar det bättre ifall du endast spelar ett avsnitt åt gången (till exempel genom att starta ett enskilt nedladdat avsnitt med playknappen på avsnittets bild istället för att starta hela listan med Spela alla)? Eller blir det avbrott även då?

    När det stoppas efter fem minuter, är det då i övergången mellan två korta avsnitt, eller sker det mitt i ett längre program?

    Felet låter likt det Therese beskriver här, utan att hon skriver om någon koppling till "spela alla":
    När jag lyssna på tex P3 dokumentär så slutar den spela varje minut.
    Annika Webbmaster
  • Att spela ett avsnitt åt gången fungerar utan problem, jag har inte samma problem som Therese. Avbrotten uppstår endast när jag ska lyssna på hela listan, alltså lyssnar via ’Min sida’>’Nedladdat’>’Spela alla’ , det sker mitt i avsnitt oavsett hur långa de är. Det har aldrig varit ett problem att lyssna på hela listan förut, senaste uppdateringen orsakade krånglet.

    Jag reser mycket och har sömnproblem, att lyssna oavbrutet på podavsnitt är min nattliga livlina.

  • Problemet kvarstår trots senaste uppdateringen
  • Jag funderar över om det kan finnas något specifikt avsnitt som ger problem.

    Kan du testa att lägga in några helt andra andra avsnitt under Min lista, så ser vi om den listan får samma problem.

    Om Min lista fungerar
    Om den spellistan fungerar utan problem, så får vi se över vad som ger problemet under nedladdat. Finns det med något riktigt gammalt avsnitt, typ en dokumentär från 2007 eller så, bland de nedladdade avsnitten? Prova i så fall att ta bort det avsnittet.

    Om Min lista får samma fel
    Om däremot även Min lista får problem, så är det ju inte ett enstaka avsnitt som genererar felet, utan något med hur listor i sig hanteras i appen som blivit fel ... Din felanmälan är dock den enda jag känner igen om detta på Iphone.

    På Android är felet vanligare och har då ofta koppling till batterisparande funktioner.
    Annika Webbmaster