Problem att spela upp poddar

När jag lyssna på tex P3 dokumentär så slutar den spela varje minut. Har nu bytt telefon men problemet kvarstår. Vet ni vad det beror på?

Kommentarer

  • Hej Therese!

    Vad är det för mobil?

    Annika Webbmaster
  • Nu har jagen iPhone 8
  • Har du möjligen slagit på strömspar-läget?

    Då ska appar inte uppdateras i bakgrunden, och därmed går det inte att lyssna i appen om du inte har Play-appen framme på skärmen.

    Att lyssna så gör ju att du förbrukar mer batteri, så slå av detta läge när du vill kunna lyssna på radio

    Annika Webbmaster