Samma program om och om

Hej
Jag tycker jag lyssnar till samma sak om och om igen. SR Play, android, torsdag 18 oktober.
Mvh Björn

Kommentarer

  • Jag svarade just en annan lyssnare om detta och tänkte att det var ett fel jag inte sett innan. Nu när ni är två som verkar få liknande fel, misstänker jag att vi kan ha med en ny bugg att göra ...

    Kan du bryta detta beteende genom att byta kanal?
    Annika Webbmaster
  • Och vad lyssnade du på när felet uppträdde?
    Annika Webbmaster
  • Om allt hade funkat, hade jag lyssnat på RingP1.
    Men det var programmet före som kom om och om igen.
    Svårt att säga, men varje del som sändes om var kanske 15 till 20 min. Det var samma på eftermiddagen. När min kl var 14.00 hörde jag vädret igen som sänds runt 13.00. Bytte aldrig kanal.
  • Ok!

    Om felet kommer tillbaka, så testa ifall ett kanalbyte tar dig ur denna loop!

    Android-utvecklarna har fått del av felbeskrivningen både från dig och Mattias med det snarlika felet.

    Stort tack för att du tog dig tid att rapportera in detta!
    Annika Webbmaster
  • Jag "fick loss den" genom att trycka på tidslinjen och/eller "DIREKT"-knappen. Om det kan vara till nån ledning. :-)
  • Tack Mattias!

    Båda:
    Trevlig helg, och hoppas att appen inte ger er nya jobbiga överraskningar!
    Annika Webbmaster