Pushnotis för program man följer

Hej.
Kan man få pushnotiser när ett program man följer börjar? Det underlättar ju att följa programmet om man vill höra det live. Det vore önskvärt att lösa funktionen.

Kommentarer

  • Hej!

    En annan lyssnare, Jakop här, kom med ett liknande förslag i höstas:
    Notiser för nya avsnitt av Favoriter

    Du får i princip samma svar som Jakop fick då:

    App-teamet grunnar vidare på detta, för det är ett bra förslag! Att vi inte tar det vidare just nu beror på att vi har fullt upp med att utveckla andra saker.

    Push-notiserna kan vi idag endast koppla till kanaler och "extrasändningar" (som rent tekniskt är en form av kanaler). Att kunna pusha även för "on demand-innehåll" är något vi vill utveckla - men när vi skulle kunna göra den förändringen vet vi inte idag.

    Tack för att du vill hjälpa oss att göra appen bättre!
    Annika Webbmaster
  • Uppdateringen i appen av 'Dina nya avsnitt' av program jag följer funkar väldigt sporadiskt och bristfälligt, åtminstone i min telefon. Vad kan det bero på/hjälp?
  • Hej Anna-Clara och förlåt att vi aldrig hjälpte dig!

    I och med att din fråga hade gömt sig under Lars förslag, så såg jag den nu, i samband med att jag går igenom bra förslag som ännu inte blivit förverkligade.

    Hur har det gått för dig? Har du fortfarande problem med nya avsnitt?
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.