Problem

Bästa Melodikrysset!
Kan ej fylla i svaren i Kryssplanen. När jag börjar skriva en bokstav blir det flera av samma i andra rutor och jag kan inte korrigera. Vad är det som är fel????
Mvh/Ing-Marie

Kommentarer

  • Aj då, det är samma fel som det Lennart beskriver här.

    För honom hjälpte det att byta webbläsare, från Chrome till Firefox. Har du möjlighet att testa en alternativ webbläsare, exempelvis Edge som finns förinstallerad om du har en Windows-dator, eller Firefox som fungerade hos Lennart?
    Annika Webbmaster