Problem med bluetooth och kontroll

Hej
Efter att inte haft några problem har jag nu två irriterande problem med er app.

Det är som om appen kopplar bort mina Jabra 65T när jag trycker på play för att efter några sekunder spela upp ljudet i lurarna. Det här problemet uppstår när jag trycker play första gången efter att parkoppling skett, därefter är kontakten stabil. Sker endast med er app.

Det andra problemet är att play/paus funktionen inte fungerar på headsetet. Den förstår att pausa men kan sen inte återuppta spelningen.

Märkte av problemet för nån dag sen och har testat att starta om app, telefon, bluetooth, avinstallera app, ta bort parkoppling, återställa hörlurarna.

Hoppas ni har en lösning!

Henric

Kommentarer

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.